Direktlänk till inlägg 5 augusti 2014

Min Vardagliga Makeup

Av Wilma Palmqvist - 5 augusti 2014 12:52

   Det här är min vardagliga makeup! Okej då jag använder den inte varje dag.

Kanske en dag på gallerian eller nåt sånt.Men jaja slut på babblet nu börjar vi!

1. Jag börjar med compact powder (pudret) Sen tar jag borsten och borstar i hela ansiktet.

2. Sen tar jag "Clinique"? Det är den där gröna artikeln:D Det är så fiffigt för det finns en borste under pudret.

Med den borstar jag lite under ögonen och näsan.

3. Sen tar jag lite baby lips. Jag brukar ta Peach Kiss.

Sen var vi klara! :D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Wilma Palmqvist - 5 augusti 2014 12:15

Hej, hej jag är en nybörjare, som kanske inte alla vet och jag har sett att många har olika kategorier till ex. mode, vardag, hästar, smink...Och då tänker jag, varför inte ha en jag oxå? Så min fråga är, hur gör man kategorier? Tacksam för s...

Av Wilma Palmqvist - 4 augusti 2014 20:15


  Hejsan Svejsan här kommer jag med min skateboard! Värkar som att jag har fått en ny hobby! Märkligt att jag är ganska bra redan första dagen jag började med skateboard. Skate-Tjej :) ...

Av Wilma Palmqvist - 4 augusti 2014 19:33

Jag vet inte varför jag längtar till skolan. Kanske är för att jag inte gör så mycket på vardagarna. Då vill jag visa upp mig, göra matte prov och hänga med kompisarna på rasterna. Men såklart jag gillar loven också. Nån mer som känner nåt likn...

Av Wilma Palmqvist - 4 augusti 2014 18:52


   Tunn tröja från H&M + Byxor med stjärnor från KappAhl. Lys upp höstens kalla dagar med de här kläderna! ...

Presentation


Hejsan! Välkommen till min blogg. Här kommer ni att få
läsa om mode, skönhet och en hel del vardag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards